blindfold

voluptate, voluptate absoluta

blue ./. green

Posted by zgriptzu on February 6, 2009

Blue: Pentru ca m-am saturat sa fiu tratata in felul asta. Nu le-am dat niciodata motive de neincredere, am fost copilul perfect atata amar de vreme, as fi putut sa fiu de milioane de ori mai rau! Nu bag in vena, nu fac trotuarul, nu am intrat in nicio coma alcoolica si ma straduiesc sa ma mentin pe o linie de plutire! De ce atata lipsa de incredere? Ce fac atat de rau? Sa vii la ora 22.39 acasa in timpul vacantei, la aproape 17 ani e o crima? Daca port pantofi cu toc de 10 cm inseamna ca sunt vreo panarama? De ce trebuie sa am niste parinti atat de incuiati si cu idei fixe cand eu sunt atat de deschisa si accept omul asa cum e? De ce trebuie sa suport eu o astfel de gandire daca nu sunt nici pe departe de acord cu ea? “Can somebody tell me now?”. M-am saturat sa tac si sa accept sa traiesc dupa mentalitatea lor si nu dupa a mea! De ce eu? Sau de ce trebuie sa fiu eu asa cum sunt si nu asa cum ar vrea ei?

Green: Pentru ca viata mea a luat o intorsatura frumoasa de la un timp si acum incep sa realizez asta 😕 Nu mi-am dat seama ca am prieteni. Nu mi-am dat seama ca am atatea posibilitati sa schimb unele parti la mine. Nu mi-am dat seama ca daca imi doresc intr-adevar ceva, pot obtine. Nu mi-am dat seama ca pot sa fiu eu insami, fara sa-mi fie teama de ceea ce spun altii. Sunt calculata – spune Alex. Si chiar sunt. Dar asta nu inseamna ca nu sunt eu insami. Acum am inceput sa constientizez toate astea, ma simt excelent sa fiu eu. E asa bine cand oamenii se poarta cu tine in concordanta cu ceea ce simt fata de tine, e divin sa vezi cum fascinezi oamenii prin ceea ce esti, prin felul cum te porti, cum arati, cum vorbesti, prin ce vorbesti si ce reactii ai la anumite intamplari. E absolut fantastic sa fiu eu insami, dupa mult timp in care mi-a fost frica sa ma port asa. Nu regret, dimpotriva, am invatat multe din comportamentul meu anterior, stand si studiindu-l indelung si contemplandu-mi sufletul si starile de spirit bine intiparite undeva in adancime. Totul lasa urme, dar pana acum nu vazusem decat urmele negative. Acum e altceva.

Doza de Morcheeba: Morcheeba – Slow down

Leave a Reply

 
