blindfold

voluptate, voluptate absoluta

vara / mare

Posted by zgriptzu on March 13, 2009

“Nu stiu cum sa va spun dar mi-e rau dor de mare, Ard si ma sting daca nu plec acum, Ma inec pe uscat daca n-ajung la mare, Sa zac pe nisip si sa ma uit la cer”

Cine vine la mare de 1 mai? Vreau oameni care sa vina in Vama de 1 mai, facem un grup si plecam de vineri sau chiar de joi seara. Cine e interesatzgriptzurocksailor@yahoo.com

Mi s-a facut un dor incredibil de mare… Mihnea mi-a atras atentia asupra unui fenomen care se petrece atat in viata lui, cat si in viata mea si sunt convinsa ca in viata multora: totul se invarte in jurul verii si a timpului petrecut vara, de obicei la mare. E cea mai intensa si mai aventuroasa parte a anului. Nu te gandesti niciodata ce vei face in saptamana de dupa Pasti, nu te gandesti niciodata ce vei face in vacanta intersemestriala sau intr-un weekend aleatoriu, in schimb te gandesti cum iti vei petrece o saptamana la mare vara, planifici cu luni de zile inainte totul. Povestesti ceva si, fara sa realizezi, multe din intamplari se leaga de vara si/sau de mare: “Vara trecuta am fost…”, “Acum trei veri am facut…”, “La vara merg la mare la…”, “Mai demult eram la mare si…”, “Cand am fost in Vama am…”, “In Costinesti vara trecuta ne-am…”, “Cand eram mic/a mergeam la mare in…” si lista poate continua. Nici nu ne dam seama cum cele mai marcante amintiri sunt intamplari petrecute vara, de obicei la mare. Vara este un deschizator si un inchizator de siruri de intamplari, restul e reverie. Fiecare an este structurat circular, incepe cu vara si se termina cu vara. Inceputul verii este sfarsitul unui an plictisitor, sfarsitul verii este inceputul acelui an plictisitor. Si care este cea mai reprezentativa caracteristica a verii? Cum iti dai seama ca e vara in adevaratul sens al cuvantului? Vara inseamna vacanta sau concediu, vacanta sau concediu inseamna calatorie, locul specific unei calatorii de vara este marea. Se leaga strans una de cealalta, deseori se si confunda.


Leave a Reply

 
