blindfold

voluptate, voluptate absoluta

reuniunea de clasa :)

Posted by zgriptzu on April 12, 2009

Dupa multe incercari esuate de a ne reuni, in sfarsit minunea s-a intamplat! 🙂 Ne-am intalnit si noi o data mai multi din fosta clasa 8B. Dati si voi (fostii colegi) link-ul asta mai departe, sa ajunga la toti. Multumesc!

Cand imi amintesc faptul ca toti spuneam ca nu o sa ne fie dor, ca abia asteptam sa scapam unii de altii si acum… :-< am fost o parte din viata fiecaruia timp de 8 ani sau, dupa caz, 4 sau 2 :-j Cum sa nu iti lipseasca acei ani, oricat de plini de intrigi si antipatii si simpatii si prietenii si incercari de adaptare si orice ar fi fost ei… Ne-am format impreuna, am crescut impreuna, am invatat impreuna si ne-am fost alaturi, vrand, nevrand. Impreuna am schimbat-o pe Pia din postura de profa de romana intr-a 6a, impreuna am plans din cauza lu’ Scortzy intr-a 8a, impreuna am facut atatea chestii… Ne-am jucat in nisip si pe langa castan cand stateam la semi, am impletit bratari din ata printr-a 2a, l-am “otravit” pe Chis cu pastila aia expirata, l-am luat la misto pe saracul Andrei Militaru, care ne-a suportat 4 ani cu stoicism… Am glumit unii pe seama celorlalti atata timp, ba chiar ne-am fost antipatici unii altora, dar toate astea trec si ne amintim cu dor de ce a fost… Mie, cel putin, mi-e dor… Mi-e dor de cum ne ofticam cand pierdeam cate un meci de volei sau cum ne enervam pe diriga atunci cand ne spunea sa il integram pe Andrei in grupul nostru… grupurile noastre… Si de asta mi-e dor. Mi-e dor de clasa a7a, cand a fost nebunia cu Tokio Hotel, cand stateam pe catedra si ascultam “Schrei” de pe telefonul Laurei sau de profii care se luau de Adela mereu ca venea cu bluze scurte la scoala, de Stefania care, intr-a 8a s-a enervat ca am venit si eu cu niste jambiere identice ca model cu ale ei, doar ca erau alta culoare, de Valentin care facea pe Michael Jackson intr-a 7a si care mi-a scris poezii intr-a 6a … si a 7a daca ma gandesc mai bine… Mi-e dor de cum comentam de profa de engleza dintr-a 7a ca nu vorbea corect engleza sau de profa de germana dintr-a 7a si a 8a care il imita pe Zlate la tabla… de cum ne-a interzis diriga intr-a 5a sa iesim sa alergam in curte sau pe holuri, de proful de mate care ne aducea poze din tineretile lui si poze cu fetitele lui… de tanti Chira care zbiera dupa noi prin curte si de Nadia, tipa de la bufet care stia ca vrem pateuri incalzite mereu. Mi-e dor de inceputurile orelor, cand Sorina se ducea tot timpul la profi si se scuza de diverse chestii sau de Marina care facea comentarii copilaroase… Mi-e dor de tachinarile si atitudinile contradictorii ale unora intr-a 8a, cand avea fiecare impresia ca e cel mai tare si ca este copiat de cate cineva… Mi-e dor de Laura B. care ne povestea mereu de *DAN* si de Anastasia careia nu-i pasa de nimeni si nimic… Mi-e dor de toti si de toate cele intamplate in acei ani… Chiar daca am zis ca va detest :”> a fost o chestie de moment, sa zicem ca nu aveam o perioada buna 😀 chiar va detest acum, ca “din cauza voastra” plang de dor si in curand ma va durea capul 🙂 “Din cauza voastra” pentru ca voi ati facut anii astia speciali si de neuitat pentru mine, din orice punct de vedere. Sper sa ne revedem toti intr-o zi si sa depanam aceste amintiri impreuna. Pana atunci, va imbratisez pe toti >:D<

5 Responses to “reuniunea de clasa :)”

  1. MADucky said

    Foarte true ce ai spus … dar inca… inca mai sunt muuuulte de adaugat ! 🙂

  2. zgriptzu said

    adaugati voi ce mai e de adaugat 🙂

  3. Ohdella said

    Foarte frumos ce ai scris… 🙂
    Da, recunosc, mi-e dor. Mi-e dor de tot ce ai spus tu, mi-e dor sa fiu indecisa ” sa ma casatoresc cu Razvan sau cu Bogdan pentru ca o sa fie medic chirurg?”, mi-e dor sa ma cert cu Stefania, mi-e dor sa fiu cu Diana S si cu Laura G…mi-e doooor sa facem muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte poze, mi-e dor de emotiile dinainte de capacitate pe care le-am impartasit cu voi… mi-e dor de clasa “O.B”

    si eu sper sa va fie bine tuturor, sper sa aveti noroc in viata si sa va descurcati… s sper ca intr-o zi sa ne vedem cu totii.
    pana atunci va imbratisez si eu >:D<

  4. Moise said

    Felicitari:) si nu uitati sa organizati si alte intalniri

  5. Scortzy said

    C’est la vie… A trebuit sa plec…

Leave a Reply

 
