blindfold

voluptate, voluptate absoluta

VAMĂ!!

Posted by zgriptzu on April 30, 2009

Winamp-ul meu cantă acum “You can’t always get what you want” 😐 That’s not trueeeeeeee!! Mnah… M-am gândit să vă las ceva de citit pe perioada cât sunt în Vamă \m/ aşa că here I am 🙂

Am început să număr zilele până în Vamă cu Mihnea când mai erau 43 parcă, ne tot gândeam ce tensiune va fi când va rămâne o singură zi. Sinceră să fiu nu văd mare diferenţă în momentul ăsta, dar numai când mă gândesc la faptul că diseară voi fi pe plajă, între vamaioţi, o să văd marea agitată, o să simt frigul ţărmului de mai, va fi 1 mai 2009 şi eu voi fi pentru prima oară la mare “singură” cu această ocazie (da, lame, dar deh, părinţii…) ahh 8-> mi se face pielea de găină! Abia aştept să văd piraţii în Vamă şi nu în Bucureşti, să văd OCS în concert pe 2 mai dimineaţă, să visez pe plajă la răsărit… abia aştept Vama. Definately! 😡

Concertele:

la_culcat_vama_veche

Aşa… deci cu veştile cotidiene am terminat. Să mai spun despre mine. Trec printr-o perioadă destul de proastă. Nu prea găsesc soluţii în viaţa mea, mi-am complicat-o mai mult decât ar fi fost încă ok şi acum nu mai ştiu cum să ies din anumite probleme… mai mult psihice, decât exterioare. Totul se vede în ceaţă şi pare că singura soluţie e să duc la bun sfârşit ce am început, adică problemele, asta înseamnă să-mi creez şi mai multe, având impresia că voi ieşi din ele vreodată. Ştiu că nu e bine, dar pe ce altceva mă pot baza? Ah, da, am uitat să spun că mi-am dat seama (thanks to Alex) că în viaţa mea sunt doar două, hai poate trei persoane care să nu fie aiurea. Do we actually need help with anything in this life? Aren’t we supposed to get over everything by ourselves? If not, then why do we have our own lives? What for? We are supposed to make it on our own or, at least that’s how I see life. I don’t know what’s better for me to do right now, but maybe I should get some help. A proffesional one, so we might meet at Hospital no. 9 soon 😕 Guess there’s where I belong.

Sunt totuşi bucuroasă că trec la info, cel puţin momentan, dar dacă nu mă duc la următorul test, şi voi avea două note, la teză trebuie să iau minim 3.50 ca să trec. Deci, Andrei, te iubesc pentru că m-ai făcut să înţeleg ceva la info \:d/ Nu-mi vine să cred că eu am ajuns să îmi pun problema de maniera asta: să trec! Fucking hell, I’m such a bad student :”>

\\Ok, acum că v-am pus la curent cu ce mai e nou, vă pot lăsa liniştiţi să vă petreceţi mini-vacanţa de 1 mai :> Pe unde mergeţi? Sau, în cazul în care citiţi post-ul ăsta după “termen” , pe unde aţi fost?

//And here you are some great great great songs,  MGMT – Time to pretend \/ The Aliens – I am the unknown \/ Get shakes – Sister self doubt bbyes

Leave a Reply

 
