blindfold

voluptate, voluptate absoluta

Clasa a 11-a, here we come!

Posted by zgriptzu on June 12, 2009

Vasăzică, neoficial încă, suntem clasa a 11-a. 11R1. Ce trist, nu? Încă 93 de nopţi pe care le mai putem pierde aiurea pe net, că de la anul începem de la 07.30, încă 93 de zile de planuri pentru următorii doi ani de liceu, ultimii, de fapt… încă 93 de vise în viitor şi regrete că timpul s-a scurs atât de repede. Încă o vară în care ne vom vedea când apucăm să fim treji prin Bucureştiul ăsta infect şi canicular. Încă o vară în care vom împărtăşi acelaşi dor de clasa noastră, R1, dar nu vom ajunge să o reunim măcar la o BRRC în Antic, Piraţi sau Blu’zz. O vară în care să uităm de grijile pentru matematica, fizica şi informatica de a 11-a. Doar o vară. Trece repede, nu? Deja mi-e dor de anul ce s-a cam încheiat; anul ăsta am căpătat noi obiceiuri, noi gusturi, ne-am făcut noi prieteni şi ne-am integrat fiecare într-o categorie. Anul ăsta, în clasa a 10-a, s-au petrecut prea multe… prea multe ca să le uităm. Au trecut aproape doi ani de când ne cunoaştem şi au trecut pe nesimţite. Long live 10R1!

Deci am absolvit cele 10 clase obligatorii. Un hop pe care l-am trecut. Se simte cineva mai matur, simte cineva că a crescut? Eu una da, dar parcă aş vrea să opresc timpul măcăr cât să mai retrăiesc anii ăştia.

Vacanţă plăcută, călătorii plăcute, beţii fără mahmureală, cât mai multe nopţi albe, o vară cât mai energică şi cât mai plină de aventuri şi trăiri intense vă doresc. Să ne vedem în septembrie mai entuziaşti şi mai motivaţi şi mai puşi pe distracţie decât anul ăsta!

11R1, Here we come \:d/

TNT – Ani de liceu sau Stela Enache & Florin Bogardo – Ani de liceu

One Response to “Clasa a 11-a, here we come!”

  1. didi13 said

    treceti a 12a si ati belit-o! ca noi :))
    xDxDxD
    ada 🙂

Leave a Reply

 
