blindfold

voluptate, voluptate absoluta

Prieten Imaginar Umbră

Posted by zgriptzu on July 6, 2009

Casi: Eu, când eram mică aveam un prieten imaginar care era o umbră… adică, mă rog, ştii că noaptea intră lumina de la felinare în cameră şi e o umbră pe perete. Şi umbra aia era prietenul meu imaginar… Avea aşa forme de om…

Cristina: : ) )

Casi: Daaaaa, îl numisem Suc (…parcă…)….

Cristina: O_O tu nu eşti normală, Casi =))

Casi: Doamne, când eram mică nu mă rugam, dar mă rugam de Suc sa nu visez chestii urâte!! Noaptea înainte să adorm îi spuneam “Suc, fă-mă să nu visez urâââât, te rooog, vreau să visez cel mai frumos lucru din lume!” şi chiar visam chestii frumoase. De exemplu, o dată am visat că eram cu bunica mea (…..am uitat unde a zis că era…..) şi îmi făcea pulovere si chestii de-astea, n-aveam nicio grijă, mă iubeaaa… era totul perfect…

Cristina: …. ce frumooooos : x

Cristina & Casi

Voi aveţi prieteni imaginari? Scrieţi-mi despre ei 🙂

Prezenţa unui prieten imaginar în viaţa unui copil

5 Responses to “Prieten Imaginar Umbră”

  1. Storm3r said

    Eu încă am un prieten imaginar, îl cheamă Bubaa şi apare când consum alcool. El e ăla care mă da cu capu’ de toate mesele, mă împinge în toate gardurile şi tomberoanele şi care mă învaţă să vorbesc într-o limbă nouă când sunt beat, păcat că nimeni altcineva nu-l vede sau îl înţelege.

  2. Beniamin said

    am si eu un prieten imeginar, de fapt e un alter ego ;)) il cheama jaques napier 🙂

  3. Mr. E (SAM) said

    ahahahahahahahah =))))))))))))))))… iti bati joc d mn nu?:P

  4. zgriptzu said

    Nu îmi bat joc de nimeni. Este purul adevăr, Marius!

  5. Prieteni imaginari in sensul asta n-am avut, in schimb vorbeam singur foarte des, uneori chiar ajungand sa fac conferinte cu mine pentru a stabili pedeapsa pentru soldateii care nu isi indeplineau ordinele cum trebuie. Decizia a fost ca vor fi muscati de cap.
    Moment in care a intervenit tata, care (baiat de colonel) mi-a explicat ca soldatii insubordonati nu se musca de cap, ci se baga la carcera sau sunt pusi sa sape santuri & stuff.
    Cum nu stiam ce e carcera si santuri prin sufragerie nu era bine sa apara, consiliul a decis continuarea pedepselor fizice. Ah, si inca vorbesc singur.

Leave a Reply

 
