blindfold

voluptate, voluptate absoluta

Zâmbeşte!

Posted by zgriptzu on August 13, 2009

M-am întoooooors, mai veselă şi mai plină de viaţă ca niciodată!!! Şi mă bântuie amintiri din călătorieeeee şi mi-e un dor să plec ce nimeni nu-şi închipuie. Daaaaaaar, momentan, din lipsă de fonduri, m-am apucat de cules o carte, pe care îmi voi lua nişte bănuţi de buzunar şi cu ei voi plecaaaaa! Yay!

Mă gândeam zilele astea să iniţiez o campanie de zâmbit. Știți, cu siguranță, fețele comune de pe stradă, posomorâte și care se uită urât, de obicei încruntat la tine… Ce-ar fi să înveselim lumea pe care o vedem? De exemplu, când mergem cu metroul, ca în reclama aia când oamenii își dau seama de cei doi tineri care se uită unul la altul insistent. E vorba doar de puțină solidaritate.

Vă provoc să zâmbiți oricui se uită la voi! Ce vreau eu să fac e un fel de ”free hugs”, dar un hug presupune ceva mai multă intimitate decât un simplu și cald ZÂMBET! Nu cred că cineva ar refuza să primească un zâmbet, așa, gratuit, ca să aibă o zi măcar puuuuțintel mai bună! Când mai vedeți pe stradă sau în r.a.t.b. pe cineva uitându-se la voi și există comunicarea aia instantanee între voi, să vă gândiți la provocarea pe care o lansez eu acum! Poate chiar va face pe cineva fericit. Și n-ai nimic de pierdut prin asta, nu? Aștept să văd lume fericită și să vă zâmbesc mereu când vă văd!!!!!

Leave a Reply

 
