blindfold

voluptate, voluptate absoluta

Nu vreau să vărs lacrimi

Posted by zgriptzu on August 14, 2009

AD Litteram – Nu vreau să vărs lacrimi

Nu vreau să vărs lacrimi, vreau să îmi păstrez surâsul
Pentru că după lacrimi vine plânsul
Au fost atătea lucruri ce ne-au legat
În tot acel timp de neuitat

Întoarce-te și te primesc, îți voi ierta orice, încă te iubesc
Durerea este insuportabilă, nici nu mai vreau o relație stabilă
Mă deranjează aluzia la faptul că nu mai ești cu mine
Atâtea lucruri au rămas în urmă, dar încă mai am încredere în tine
Vreau să mai gust ploaia și umezeala de pe buzele tale
Știi că voi merge agale pe urmele tale
Acum am inima zdrobită și nu cred că se va mai vindeca vreodată

Vreau să mă mai acoperi cu o privire verde, poate îmi va șterge patimile
Unul din noi tot se va lupta cu lacrimile

Nu vreau să vărs lacrimi, vreau să îmi păstrez surâsul
Pentru că după lacrimi vine plânsul
Au fost atâtea lucruri ce ne-au legat
În tot acel timp de neuitat

Nu mai pot, nu, să mă gandesc la altceva decât la tine
Până și semnele zodiacale ne spuneau că o să fie bine

Acum rolul de vinovat îl accept
Despărțirea de tine este egală cu scoaterea proprei inimi din piept
Când îți vorbeam, inflexiunea din glas nu era deloc insolentă și nici ironică
Nu cred că am avut o relație platonică

One Response to “Nu vreau să vărs lacrimi”

  1. zgriptzu said

    Și mi-e dor… Dor de tine, dor de noi, dor de tot…. tot ce-a fost și am pierdut printr-o prostie… „Nu vreau să cred că timp pentru noi doi nu a mai rămas”

Leave a Reply

 
