blindfold

voluptate, voluptate absoluta

moment

Posted by zgriptzu on August 16, 2009

Ce ți-aș face… ai trezit în mine cel mai sălbatic sentiment… nici măcar nu e profund. Îmi va trece…

Vin la ușa ta pe nepusă masă, intru până să-mi spui să o fac, te sărut violent, înfigându-mi degetele în părul tău perfect. Îți dau tricoul (de preferat, gri) jos și mă uit fix în ochii tăi, cu o privire adâncă și pofticioasă… ca și cum aș soarbe toată energia din tine, urmând ca tu să cazi imediat, dar e doar o iluzie. Te zgârii pe gât și mă lipesc de tine, să simți toată ura care zace în mine și pe care o eliberez sălbatic prin gesturi și priviri. Te trântesc pe patul tău comod și încăpător pentru toate suferințele lăsate acolo în urmă și ți-aș șopti cu dinții strânși că vreau să fiu a ta pentru o secundă, două… mai mult… mult mai mult… Aș vrea, da, aș vrea țipete, gemete, picături de transpirație, cămașa mea cu nasturi rupți de tine stă în fața ușii tale, șifonată, iar telefonul îți sună insistent, dar e pe vibrații. Apoi te opresc, te fixez iar cu privirea, mă ridic fără să rostesc niciun cuvânt și plec. Pentru totdeauna. Subtil, te-am salutat, dar ți-ai dat seama? Ai uita măcar?

…când voi pleca și acolo timpul își va relua cursul. Sunt curioasă.

Morcheeba – Undress me now

3 Responses to “moment”

  1. Storm3r said

    Uh.. that was passionate!:)

  2. inhaler said

    intens:))

  3. Storm3r said

    Flaming, ardent 😛

Leave a Reply

 
