blindfold

voluptate, voluptate absoluta

O urăsc!

Posted by zgriptzu on September 10, 2009

O urăsc! Am o poză cu voi doi. Era îmbrăcată cu o bluza mov-syclam cu flori și o jacheta albastră de catifea raiată. Erați în fața unui magazin. Tu purtai acel paltonaș maro cu dungi negre. Era sfârșitul lui aprilie atunci când mi te-a luat. Atunci a început totul. Tot calvarul meu. Luni de zile am trăit cu senzația că te pierdeam, iar tu negai, îmi demonstrai că nu e așa doar ca să mă amăgești. Până la urmă, tot ai plecat de lângă mine, te-ai dus la ea și m-ai lăsat să mă lupt singură cu toți. O urăsc, jur, o urăsc din tot sufletul! Nimeni nu mi-a facut mai mult rău decât ea, iar tu știi asta! Nu nega! Dacă nu era ea, rămâneai la mine, cu mine, lângă mine… Toate acele momente s-au pierdut odată cu tine undeva… Dacă măcar aș știi unde să le găsesc… Cred că le-aș lua înapoi.

Ții minte când am fugit de tine, ziua aceea de 6 iulie când nu am vrut să te văd, când am vrut să mă gândesc la ce va fi urmat?… Ai venit după mine. Am mai avut nenumărate zile ca aceea de când ai plecat. Chiar și anul ăsta, dar nu mai venea nimeni după mine. Nu mai aveam decât visele în care lucrurile ar fi stat altfel.

Sau ziua când te-ai teleportat pe strada mea… cred că atunci m-ai impresionat cel mai tare. Te gândeai mereu la mine. Cine va mai face asta vreodată? Cine va mai știi să mă aprecieze ca tine? Cine va știi să mă iubească și să mă respecte ca tine? Cine va mai știi cu adevărat cine sunt? Oare am să las vreodată pe cineva să mai descopere asta?

Ții minte ziua de 16 decembrie? Trecuseră doar 3 zile… eram noi doi și restul nu contau… doar niște fulgi de zăpadă în Parcul Eroilor și un frig de crăpau pietrele.

Ții minte excursia? Și poza aceea geniala din gară? Noaptea aia…23-24 februarie…de câte ori am visat-o… nu ți-am spus…

Nu ți-am spus multe, pentru că nu mai contează pentru tine. Acum ești sec. Ești neexpresiv. ”te-ai desprins”, ai trecut mai departe, nu ca mine. Dacă măcar… măcar mi-ai da ocazia să-ți spun… am atâtea să-ți spun, s-au întâmplat atâtea și mă simt închisă pentru că tu nu știi. Mă vindeci de orice rău. Privirea ta… privirea ta… cu cât drag mi-o amintesc… Ochii tăi aproape negri mă priveau plini de iubire. Unde s-a dus iubirea aia? Unde ai dus-o? De ce mi-ai luat-o atunci când aveam cea mai mare nevoie de ea? Am hanoracul alb pufos pe mine acum, iar gulerul îi e ud… sunt lacrimi. Ce e mai rău e că nici până acum nu am reușit să le păstrez în mine… le-am vărsat pe toate….

Doamne, dacă te-ai întoarce… dacă aș mai putea să te am măcar o zi… aș face ziua aia de miliarde de milioane de ori mai frumoasă și mai intensă și mai … oricum vrei tu să spui… decât cele mai frumoase și mai intense și mai cum vrei tu să spui zile pe care le-am avut împreună vreodată. Mi-aș trăi viața în 24 de ore. Aș lăsa tot. Dar nu vei veni. Nici nu îmi vei răspunde. Nici măcar nu vei vărsa o lacrimă în amintirea a ceea ce a fost frumos. Nici măcar nu-mi vei spune că ai citit ce scrie aici. Mă vei lăsa în continuare să cred că m-ai uitat. Și mă voi întreba de ce oare te prefaci. Sau poate că de data asta mă înșel și tu chiar nu te prefaci. Asta m-ar durea…

Îmi e dor de tine, de noi, de tot…

Dă-mi un semn…

~tillsammans

”my baby,,make me smile..right now, make me smile please..”

9 Responses to “O urăsc!”

  1. newbie said

    imi pare rau pentru voi doi.

  2. zgriptzu said

    cine esti?

  3. newbie said

    as vrea ca oamenii din liceul cosbuc sa nu ma mai intrebe asta:). nu sunt el, no worries. sunt un ‘blogger’ si ca atare imi pot pastra anonimatul.

  4. zgriptzu said

    nu ma gandeam la nimeni anume, as vrea doar sa stiu cine mi-a dat comment, imi place sa stiu despre cine e vorba. iar daca doresti sa-ti pastrezi anonimatul, nu mai da comment, pentru ca ma intrigi mai ales spunandu-mi chestia asta si pot afla usor cine esti, deci nu rezolvi nimic.

  5. zgriptzu said

    acum nu te supara ca am spus-o, eu sunt vesela, nu o spun cu rautate, dar sunt foarte curioasa defel 😀

  6. newbie said

    normal ca nu ma supar.chiar poti afla usor cine sunt?:D

  7. gheorghita said

    haha bag mana in foc, ca e vorba de philip, ca doar cu el te-ai combinat pe 13 decembrie :))
    si cu el ai fost la azuga 😕 (cred) in februarie 😀
    in plus el a plecat in luxemburg, de ce iti mai faci griji? oricum s-ar fi combinat acolo cu una mult mai buna decat tine si nu asa de curva care facea numa prostii pe la spatele lui :-J
    asa ca poti sa stai linistita :*

  8. zgriptzu said

    tu chiar nu te lași, nu? bine…

  9. newbie said

    aha. philip ala care a fost in cosbuc?

Leave a Reply

 
