blindfold

voluptate, voluptate absoluta

Am visat ca muream… sau nu

Posted by zgriptzu on September 12, 2009

Am avut un vis foarte ciudat, acum ceva vreme, dar abia acum am apucat să public acest post. Visam că muream. Eram într-un pat de spital și eram în moarte clinică. Eram conștientă că urma să mor și voiam să mor. Dar (interpretarea mea), pentru că mi-am dorit prea mult, n-am mai murit. Eram bolnavă grav în vis, nu știu exact ce aveam, o formă de cancer, sau așa ceva. Vedeam, auzeam doctori. Știam în mare cam tot ce se petrecea. Parcă mi-aș fi ieșit din corp și vedeam totul și trăiam totul, dar nimeni nu mă vedea și nu mă lua în seamă. Vorbeam, gesticulam, trăiam, undeva în mine însămi. Apoi nu știu ce mi-au făcut, dar mi-am revenit. Mă salvaseră, iar eu am fost dezamăgită că nu murisem. Simțeam că aș fi putut controla totul. Aș fi putut să mor, apoi să revin la viață când vreau. Dar nu m-au lăsat să mor. Vedeam, tot așa, parcă desprinsă de corp, cum îmi reveneam, cum trăiam viața cu adevărat, dar voiam în continuare să mor. Era dorința mea ascunsă, pe care o știam eu, doar eu, eu fiind conștiința mea. Mă prefăceam și față de trupul meu, mă ascundeam chiar și de el, nu-l lăsam să arate ce vreau de fapt, iar el credea că e ceva complet normal, chiar că nu exist. Asta ar putea fi una dintre ambițiile mele, dar știu că nu se va împlini vreodată.

După visul ăsta, am mai visat ceva ciudat, dar nu mai țin minte acum…

deathcolor


6 Responses to “Am visat ca muream… sau nu”

  1. alex said

    Pacat ca nu ai murit cu adevarat ! Asa ca mine :))

  2. dusmanu said

    Eu am visat ca aveam two dicks. I win.

  3. Newbie said

    eu n-am visat nimic de cateva luni.

  4. newbie said

    faina imagine

  5. Cio Chips said

    io am visat o data k fak accident si raman paralizat :)) team loat da knd mam trezit din vis am inceput sa apreciez viatza si sa o traiesc kt pot de intens:P

  6. Gabi said

    Erau pe o pagina, niste interpretari la vise…cica daca visezi morti e de bine. Si tot felul de chestii de genul asta.

    Si apropo de asta, mi-am adus aminte, dupa treaba cu muritul…sa citesti “Cand eram eu muritor” de Javier Marias (nu mai stiu daca era “Cand eram eu muritor” sau “Cand eram muritor”). Nu are legatura cu moartea sau asa, dar e o lectura foarte placuta si usoara.

Leave a Reply

 
