blindfold

voluptate, voluptate absoluta

Ce-și doresc virginele

Posted by zgriptzu on September 12, 2009

”Fatăăă, ce nesimțiiiiiiiiiiit eeeee!! Am făcut-o alaltăseară și nici până acum nu m-a sunaaaaaaaaaaat :(( Am nevoie de puțin shopping să-mi revin”

”Prima oară? Vreau să fie într-un dormitor mare, cu muzică lentă pe fundal, în așternuturi de mătase roșii/creme, printre petalele de trandafiri de pe pat. Și vreau să mă iubească și să fim împreună muuuuuuult tiiiiimp!!!! iiiiiiiii” – Ok, acum revino cu picioarele pe Pământ și judecă, de-aia ai creier! Asta nu o să se întâmple!

Cred că în sufletul oricărei fete se duce o luptă între adevăr și excepțiile de la adevăr. De fapt, mai degrabă în creier (dacă există… bine, hai să nu fiu rea, oricine are creier, mă refer la cele care nu-l folosesc prea mult). Bun. Ești virgină, vrei ca prima dată să fie ceva special, să se întâmple cu un tip special, cu care să te simți în largul tău, care să se poarte frumos cu tine și să te respecte. Totul ok până aici. Ce ar trebui să iei în calcul, dar uiți, te lași influențată de sentimente, e că băieții se prefac. Nu că ar ține morțiș ei să te rănească sau ceva, nu ăsta e scopul. E doar așa de palmares ”Uau, încă o virgină pe lista mea!! Ce mândru sunt!”

Nu vreau să fac eu pe experta în domeniu, nu mă prinde câtuși de puțin rolul, dar m-am săturat să aud atâtea fete plângând din cauza primei experiențe sexuale, din cauza ”primului” și alți factori din această ecuație. Se întâmplă atât de rar ca prima experiență sexuală a unei fete să fie cu adevărat plăcută, să fie totul perfect, să nu doară, să nu curgă o lacrimă, chiar dacă nu o recunoaște, sau să nu intre după aceea în starea aia de reticență cu privire la sex. M-am convins, auzind de la mai mulți tipi, că da, de obicei, fetele dețin controlul asupra relației cu ”primul”. Mereu se va întâmpla cam ce vrem noi, cu alte cuvinte. Nu mă refer la unele animale (tipi), că oameni nu pot fi numiți. O prietenă a mea, acum vreun an jumate s-a combinat cu un tip și ea era decisă să își piardă virginitatea cu el. Nu că ar fi ținut la el enorm sau ceva de genul ăsta. Așa, de chestie! Sau din răzbunare… mă rog, povestea e luuungă. I-am spus să nu facă asta, o să regrete după aia. Săptămâna următoare a venit la mine plângând ”a durut ca dracu, a fost groaznic, nici nu l-am lăsat să mă atingă după aia 2 zile, ține-mă departe de toți un timp, te rog!!”. Deh, dacă nu m-ai ascultat. E o decizie foarte grea pentru noi, știu asta. Tocmai de aia, ar trebui să cântărim mult mai bine lucrurile, să ne gândim de zece ori înainte. Trebuie să ne obișnuim cu ideea că ”ce va fi, va fi”.

Eu una, jur, nu înțeleg de ce trebuie să-l iubești pe primul tip cu care o faci. Pentru că nu știi exact ce va urma după aia, nu mai bine nu riști nimic? Cred că cel mai mult contează momentul și cum se poartă respectivul cu tine în momentul ăla, în seara, ziua aia. Când intervine iubirea între doi oameni, poate că ăla chiar nu e momentul potrivit să treacă la nivelul următor. Fiecare trebuie să se gândească bine ce se va întâmpla după aceea. Iubirea complică tot procesul și îl prelungește cu ceva timp. Deja o dăm în altceva dacă ne gândim la următoarele zile. Bine, mai există și varianta aia, o faceți, fără să fie și iubirea implicată în relație, apoi tu te îndrăgostești de el. E clar că vei rămâne mereu legată cumva de el, orice ar fi, niciodată nu vei uita că el a fost cel cu care ți-ai început viața sexuală. Totul e să fii deschisă și deșteaptă, să realizezi că nu trebuie să rămâi blocată în timpul și spațiul ăla… Desigur, apa trece, pietrele rămân… Dar se erodează și nu mai e bine…

Portishead – Glory box

Requiem for a dream Theme ~take care

16 Responses to “Ce-și doresc virginele”

  1. ion said

    tu mai esti virgina?

  2. zgriptzu said

    ghiceste 😉

  3. ion said

    pai din cele scrise de tine da impresia ca esti. 😉

  4. gheorghita said

    eu cred ca esti o curva si sunt ferm convins ca nu mai esti virgina :))
    mai ales ca te cunosc ;;)

  5. zgriptzu said

    eu cred că nu ești ferm convins, ci ferm convinsĂ

  6. ion said

    nu vreau sa-i iau apararea dar : 1. C’URVĂ s. v. prostituata
    2. PROSTITU’AT//Ă ~e f. Femeie care practică prostituţia; femeie desfrânată; târfă.
    3. PROSTIT’UTIE s.f. Faptă (infracţională) comisă de femeia care practică relaţii sexuale cu diverse persoane pentru a-si procura mijloacele de existenţă.

    dar tot nu mi-ai raspuns. 😀

  7. zgriptzu said

    da, pot afla ușor. când primesc un comentariu, primesc mail de notificare și ip-ul calculatorului de pe care a fost trimis comentariul. și cum nu prea știu lume să meargă la internet cafe sau la prieteni să citească un blog, e ușor de aflat =D

    nici tu nu mi-ai răspuns

  8. ion said

    la ce intrebare?

  9. zgriptzu said

    te-am întrebat cine ești 🙂

  10. ion said

    conteaza?

  11. zgriptzu said

    pentru mine, da

  12. Marusia said

    Extrem de interesant… deci omu scrie o chestie foarte true si foarte la obiect…si pe ei ii intereseaza de virginitatea sa! Dragi baieti (neterminati), e doar un amarat de himen de care putem scapa si fara ajutorul vostru.
    Bun,in alta ordine de idei,vroiam doar sa-ti spun ca teoria cu ne-amorezarea de primul tip cu care o faci nu o pot aplica decat fiintele cat de cat cugetatoare, fiintele care nu poarta roz in exces, nu isi atarna roti de tractor in urechi, nu isi vopsesc parul blond pana la albire…nu se indragostesc pe vazute-lea, placute-lea,nu se compromit…stii tu,chestii de’astea.. Anyways, scurt, la obiect si cuprinzator! Have a “straight and sharp thinker” five from me! :))

  13. newbie said

    marsusia e true.

  14. Allan said

    Ai dreptate cris , ai scris foarte ok 🙂 , dar ceea ce ma deranjeaza pe mine sunt comentariile astea de cacat , care presupun ca sunt date de niste frustrati fara viata .. ee asta e romanica noastra :))

  15. Ya. said

    uneori multe fete se intreaba cu ce le ajuta ca sunt virgine…
    in prim rand este un mare pacat sa ai un act sexual cu un barbat inainte sa te mariti (asta este religia crestina ortodoxa).in cel de-al doilea rand,poti ramane gravida si din asta pot rezulta doua chestii : ori faci avort (si nu vei mai putea naste niciodata,asta depinzand si varsta,daca esti prea mica),sau ramai cu un copil,pe care urmeaza sa il cresti,adica in prim plan sa ii dai sa suga,ceea ce inseamna ca vei avea un corp foarte urat de mica,iar cel mai important este ca iti pierzi copilaria. in cel de al treilea rand, poti ramane cu boli ereditare. in cel de al patrulea rand,iti strici reputatia,privindu-te ceilalti cu dispret ca pe o fata a strazii.. si sunt mult mai multe randuri 🙂

  16. zgriptzu said

    daca nu mai esti virgina, nu inseamna ca esti o fata a strazii… sigur, nu ma refer la cele care isi incep viata sexuala la 14 ani…
    boli ereditare? sarcina? dar de prezervative nu s-a auzit?
    iar avortul nu presupune … stiu eu… extirparea ovarelor, a uterului sau asa ceva…. sunt milioane de femei in lume care au facut avorturi si au avut copii fara probleme mai tarziu…

Leave a Reply

 
