blindfold

voluptate, voluptate absoluta

Rosu

Posted by zgriptzu on February 7, 2010

Inca o dimineata cu cerul rosu, parca deasupra norilor ar arde. E ceata si ninge, e viscol. Si parca peste mine plutesc griji, imagini sumbre si scenarii, pe care mi le-ai intiparit in minte fara sa vreau. Ceaiul de lamaie are gust de… praf, atmosfera ma apasa pe crestet, ma tranteste si nu ma lasa sa ma ridic, iar tu… tu nu esti. Nu esti aici. Ma trec fiori cand ma gandesc ce se intampla cu tine.

Demult n-am mai simtit frigul unui 6 dimineata cu cana lipita de obrazul stang si rosul – gri in coltul privirii mele. Simt ca si cum fiecare tasta pe care o apas ma ciupeste de buricele degetelor, vrand sa-mi transmita ceva sau sa-mi linisteasca sentimentul asta puternic ce ma incearca de cateva zeci de ore, sau poate e un semn de la tine pe care-l astept. Un semn anume. Acel semn.

Leave a Reply

 
